Dobre praktyki konsultantów odkryte dla każdego menedżera i pracownika. Również dla mnie, po 15 latach w doradztwie, książka była interesująca.
Marcin Kotlarek, Partner and Managing Director, The Boston Consulting Group
Mirosław szkolił mnie z tworzenia slajdów, kiedy pracowaliśmy razem. Z perspektywy czasu wyraźnie widzę, jak wszystko, co znalazło się w tej książce, jest potrzebne do sukcesu w biznesie.
Piotr Furmański, Strategy Director – Central Europe, Avon Cosmetics
Ta książka nie uczy, jak tworzyć prezentacje w PowerPoincie. Ona uczy, jak skutecznie analizować i rozwiązywać problemy (biznesowe i nie tylko). Okazuje się, że prezentacja jest tylko zwieńczeniem pracy i nośnikiem komunikacji.
To publikacja niezbędna w bibliotece każdego menedżera, przedsiębiorcy, pracownika korporacji czy konsultanta, bo przekazuje wieloletnie doświadczenia i najlepsze praktyki czołowych firm doradczych.
To publikacja niezbędna w bibliotece każdego menedżera, przedsiębiorcy, pracownika korporacji czy konsultanta, bo przekazuje wieloletnie doświadczenia i najlepsze praktyki czołowych firm doradczych.
Jan Dziekoński, Wicedyrektor Zespołu Energetyki, PwC Polska
W Polsce, w biznesie i w szkołach, powoli zaczyna się doceniać znaczenie prezentacji, czyli umiejętności przekazywania myśli, idei, koncepcji i wyników analiz. Jednak brakuje u nas tradycji i bazy wiedzy o tym, jak słowno-wizualnie prezentować swoje przemyślenia, aby osiągnąć zamierzony cel.
Autor w ustrukturyzowany sposób przedstawia podejście do budowania slajdów zgodnie ze sprawdzonymi metodologiami, stosowanymi w tysiącach profesjonalnych prezentacji w konsultingu strategicznym. Jest to pozycja, po którą powinien sięgnąć każdy, kto chce znacząco zwiększyć oddziaływanie swoich prezentacji na słuchaczy i szanse na osiągnięcie zamierzonego celu.
Autor w ustrukturyzowany sposób przedstawia podejście do budowania slajdów zgodnie ze sprawdzonymi metodologiami, stosowanymi w tysiącach profesjonalnych prezentacji w konsultingu strategicznym. Jest to pozycja, po którą powinien sięgnąć każdy, kto chce znacząco zwiększyć oddziaływanie swoich prezentacji na słuchaczy i szanse na osiągnięcie zamierzonego celu.
Artur Pielech, Dyrektor Generalny, CEO FBSerwis, Grupa Budimex
Niniejsze opracowanie to praktyczny i nowatorski przewodnik dla osób, które stawiają pierwsze kroki w dziedzinie prezentacji; umożliwia uniknięcie błędów i niewłaściwej inwestycji czasu, a w zamian – położenie nacisku na istotne aspekty. To również świetna „ściąga” dla doświadczonych pracowników, pomocna w rozwoju zawodowym.
Pozwala lepiej ustrukturyzować podejście do sztuki prezentacji, zwraca uwagę na te aspekty, które bywają zaniedbywane. Publikacja bogata jest w praktyczne narzędzia i ciekawe studia przypadków. Zdecydowanie polecam każdemu, kto od czasu do czasu lub na co dzień tworzy prezentacje dla różnych grup docelowych.
Pozwala lepiej ustrukturyzować podejście do sztuki prezentacji, zwraca uwagę na te aspekty, które bywają zaniedbywane. Publikacja bogata jest w praktyczne narzędzia i ciekawe studia przypadków. Zdecydowanie polecam każdemu, kto od czasu do czasu lub na co dzień tworzy prezentacje dla różnych grup docelowych.
Małgorzata Kwilosz, Dyrektor Marketingu Urgo Polfa Łódź (Bio-Profil Polska)